Lördag...


    Publicerat; 2008-02-02 Klockan; 18:54:47
Idag är det lördag.. Igår blev det inte som jag hade tänkt mig... Han och jag skulle ju gå ut igår men så blev det minsann inte. De ringde efter Han igår och behövde honom inom hemtjänten så han började jobba 22 igår till 7 i morse... Men vi ska träffas ikväll och gå ut.
Så vad gjorde jag igår... Jag åkte hem så jag var hemma vid 22.15, sen spelade jag och min bror TV-spel... Mycket roligt!! Vi spelade Guitar Hero, det är jätteroligt...
Idag har man jobbat från 11-17.. Inte så farligt... Nu sitter jag hemma hos Bella. Ska snart hem till Han för Bella ska ha gäster...

Nu när det är helg så kommer det ingen ny ord i dagens ord.. Men jag tror ni klarar er...

Vad händer ikväll då??

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0