Nästan en vecka...


    Publicerat; 2008-08-12 Klockan; 14:20:38
Jag har typ inte bloggat på en hel vecka... Har inte haft ork eller lust...
Har typ inte haft ork till något... Borde städa mitt rum men det har inte blivit av...
Nu har jag jobbat klart för denna sommaren... Nu är det bara att vänta på pengarna!!
Men dom ska sparas minsann... Blir väl att man flyttar hemifrån någon gång!!

Sitter hemma hos Jesse nu... Hon ska snart iväg och jobba och jag ska in till stan...
Blir att träffa Han... ;)

Tråkigt väder det är... Trodde det skulle bli stranden nu när man väl är ledig...
Men inte det nej... Hoppas jag kan få någon dag med sol iaf!!

Vad gör ni idag??

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0