Ett tag sen...


    Publicerat; 2008-04-05 Klockan; 19:31:03
Det var ett tag sen jag satt här och skrev... Men det varkar vara så lite överallt nu, vad händer??
Jaha, så vad har hänt i mitt liv då sen sist?? Kanske inte så mycket...
Avslutat en kurs och börjat en annan i skolan. Dansat ganska mycket... Trevligt som alltid!
Fått en pistol mot mitt huvud, ja detta är sant. Så nu är det massa utredningar och sånt om detta.
Mår väl inte så bra över detta när jag dessutom vet vem killen är. Jag känner honom genom min pojkvän och då blir man mer fundersam... Vart är vårt samhälle på väg liksom.
Jag känner en rädsla nästan varje dag nu, vad kommer att hända. Vad händer om jag träffar killen igen eller hans familj. Han är utländsk och dom har alltid en stor familj... Haha.
Men jag hoppas ju inte på detta. Och jag får bra stöd från min pojkvän.

Igår var vi ute, så himla tråkigt. Rapparen Petter och hans gäng var där och även killarna från Bygglov. Tror det heter så, programmet alltså. Förra veckan träffade vi Björn Gustavsson.

Nej nu kallar dom på mig här... Hörs!

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0