Äntligen hemma!


    Publicerat; 2011-02-08 Klockan; 22:27:03
Ja dagen började ju inte så bra, kanske inte slutade på bästa sätt heller,
förutom att Malin precis har gått ifrån mig... Träffade henne en stund nu ikväll.
Jag skulle ta tåget hem från Malmö halv 4 vilket gick bra!
Enkel resa från Malmö till Kristianstad tar en timme, men inte idag.
2½ timme senare är jag i Kristianstad. Nästan så man jublar av lycka!
Detta vädret har allt ställt till det... Kom till Hässleholm, först va det slutstationen.
Men sen fick vi besked att tåget skulle gå till Kristianstad, jättebra tyckte jag.
Jag skulle ju börja jobba halv 6... Men sen fastnade vi mellan Hässleholm och Kristianstad,
och där blev vi ståendes i 45 minuter... Det positiva va att det fanns gratis kaffe på tåget.
Sen åkte vi tillbaka till Hässleholm igen efter 45 minuter och fick ta buss från Hässleholm till Kristianstad.
Alla människor jublade och gjorde vågen... NOT!!!!!
När klockan va 5 insåg jag att jag absolut inte skulle hinna till jobbet. Men jag har världens goaste arbetskamrater!
Fick tag på en som kunde hoppa in och jobba med så kort varsel, uppskattas verkligen! <3
Jag kom ju hem till slut iaf, nu ikväll träffade jag som sagt Malin en runda! Alltid lika trevligt!

Har fått besked om min VFT oxå, det var väl kanske på tiden!
Ska vara i en fjärde klass. Blir säkert hur bra som helst!

Skola imorgon, ingen föreläsning dock men grupparbete...

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0