Äntligen F R E D A G!


    Publicerat; 2011-02-18 Klockan; 19:27:27
Skönt att denna fredag äntligen har kommit!
Har varit en rolig men tuff vecka... Första veckan på praktiken.
Så himla roligt att få vara ute bland barn igen och göra det som är roligast med utbildningen.
Men samtidigt har det varit en tuff vecka. Massa nytt och massa som ska göras.
Är i en fjärde klass och har fått en jättebra handledare. Trivs verkligen.
Fast i huvudet är det bara kaos för tillfället. Mycket som ska göras till högskolan
och veckan efter barnes sportlov ska jag hålla i allt så det ska planeras en massa denna veckan som kommer.
Har man inget liv när man är lärare?! Gäller väl bara att planera tiden antar jag.

I helgen ska jag jobba på apoteket. Skönt att jag slutar 15 så jag har lediga eftermiddagar och kvällar.
På söndag ska jag åka hem till mamma och pappa och mysa! <3
Var ett tag sen jag var hemma... Fy skäms!
Snart blir det mat, potatisgratäng och en köttbit! Lite fredagsmys på det!

Hoppas ni har haft en bra fredag!


Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0