Nu håller vi kväll!


    Publicerat; 2011-04-19 Klockan; 21:54:44

Dagen har bestått av skitsnack i solen med massa kaffe =)
Tog ett tag innan vi kom igång med det vi egentligen skulle göra.
Men så är det väl nästan alltid kan jag tänka mig.
Jag ligger inne med värsta brännan oxå, 2 timmar i solen satte sina spår.
Bild kommer imorgon, inte det snyggaste kan jag säga.
Blev en god middag och ännu lite mer plugg och nu är det snart dags för film.
Saknar min Selma, mamma och pappa har varit hos henne 2 gånger idag så hon har det nog bra!
Men tror nog allt att hon saknar mig och känner sig lite ensam, men imorgon kommer jag ju hem igen.
Vi ska köra ett ryck med arbetet imorgon oxå så jag vet inte när jag åker hem.
Saknar mitt hjärta oxå, men han får jag oxå träffa imorgon. 2 dagar ifrån varandra är egentligen
ingenting för oss, han brukar ju va borta minst en månad när han väl åker...

Hoppas ni alla har haft en bra dag!


Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0