Kallt...


    Publicerat; 2010-01-25 Klockan; 14:21:58
Sitter med mina raggsockar på för att det är så kallt i min lägenhet. Fick dom av farmor i present.
Dom gör tydligen något i källaren som skulle påverka värmen i lägenheterna.
Och det gör det kan jag säga... Har elementet på högsta värmen men ändå är det iskallt.
Varför måste dom göra detta nu när det är så kallt ute... Inte konstigt att man fryser.
Har en gosig liten kisse som ligger i mitt knä som ger mig lite värme.
Ska ta mig en kopp kaffe nu...

Började känna mig stressad innan för jag trodde jag började 16 idag...
Kom på sen att jag börjar inte förrän 17.30 som jag skrev innan.


Mina raggsockar... =)

Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

Va skönt med raggisar ;)

2010-01-25 @ 14:41:16
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0