L Ö R D A G


    Publicerat; 2010-12-04 Klockan; 22:06:49
Dålig uppdatering, jag vet. Ändå har jag väl inte gjort allt för mycket. Har ifs jobbat 6 dagar i rad nu så har varit ledig idag och kommer va det imorgon oxå! Har umgåtts mycket med min sötis!! Skönt att han är hemma igen:) I torsdags va jag på dansuppvisning med söta Malin! Mamma, pappa och min bror var några av de som uppträde! Dom va så himla duktiga, jag brukar oxå va med men inte denna gången, hinner inte dansa när jag jobbar som jag gör:( Ikväll är det bara mys med Han, åt middag för en stund sen... Blir nog en film sen. Imorgon blir det kalas för morfar! Trevligt att träffas allesammans! Märkte innan idag att min cykel är borta från cykelstället... Låset ligger där men ingen cykel. Men men, den är ganska lätt att känna igen så man får kanske ta sig ett varv i staden. Ja det var väl det hela just nu, hoppas ni har haft en bra lördag och har en trevlig kväll!!

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0