Skärpning!!!


    Publicerat; 2009-10-16 Klockan; 09:28:11
Nej nu får det vara skärpning med denna blogg...
Ser ju att det är några som läser trots att jag inte har uppdaterat på evigheter.
Nu ska det bli ändringar på det...
Först vill jag berätta att jag ska flytta om typ en vecka!!!
Jag är mycket förväntansfull. Jag ska ta det stora klivet ut i livet nu...
Men det ska bli så roligt. Någon som har en soffa till salu???
Ja vad har annars hänt, inte så mycket... Livet flyter på som det brukar.
Skolan går bra, det är minsann jätteintressant och roligt!!

Hmm, ja idag är det fredag igen, veckorna går fort men det gör inget.
Kommer närmare min flytt då!! vad ska ni göra i helgen då??
Jga själv har inga planer på något. Han och jag och några vänner kanske skulle
titta på någon film och bara ta det lungt... Kan vara skönt det oxå ibland.

Hoppas ni får en bra fredag!!=)

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0