Måndag


    Publicerat; 2009-06-22 Klockan; 12:35:09
Har varit en måndag som man inte vill vara med om.
Var jättetrött imorse... Orkade knappt öppna mina ögon.
När jag väl var på jobbet kunde jag inte logga in i datorerna
och kassan stämde inte alls. Hade även kommit hur mycket varor
som helst, han inte packa upp ens hälften.
Nu sitter jag på mitt andra jobb. Börjar 13, inte lönt att gå hem...
Har precis ätit lite, behövdes kan jag ju säga.
Hoppas dagen fortsätter hysat iaf... Trist att man jobbar när det är fint väder.
Gör ni idag?

Hade förresten ett hysat nesöksrekord igår!!
Hoppas det håller i sig!=)

Kommentarer
Postat av: sarah

frågestund pågår i min blogg,

ställ gärna frågor!



förresten, snygg blogg! :D

2009-06-22 @ 19:03:53
URL: http://saraholofsson.blogg.se/
Postat av: Bröllopsbloggen

hej hej hoppas allt är bra med dej idag

2009-06-26 @ 13:33:05
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0