Måndagmorgon!


    Publicerat; 2008-09-29 Klockan; 08:36:43
God morgon! Har precis gått upp... Satte mig här nästan direkt...
Har ju inte varit här på några dagar... Har jobbat sen har jag inte haft tillgång till någon dator.
Hoppas allt är bra med alla er och att helgen har varit bra!
Min helg har varit hur bra som helst! Lite jobb har det varit, men den har varit bra ändå.
Har dock inte hänt så mycket men det behöver det inte alltid göra.

Ska in till den stora staden sen någon gång... Ska hem till en kompis ikväll på ljusparty.
Vet inte om jag ska fixa mina ärenden innna det eller jag tar dom imorgon innan jobbet...
Får se hur jag gör. Stannar hos Han inatt... Han hade studiedag från skolan så...

Nej nu ska jag nog käka lite frukost!

Kommentarer
Postat av: stockholmsjenna

Hej! På min blogg har jag en dagens fråga som handlar om tvprogram och alla dessa premiärer. Kolla gärna in och bidra med ditt svar om du har lust.

Puss och Kram, Stockholmsjenna!

2008-09-30 @ 20:43:56
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0