Flytt imorgon...


    Publicerat; 2008-09-11 Klockan; 23:07:48
... inte för mig utan för Jesse... Snäll som man är så ska jag hjälpa henne och flytta...
Men det ska bara bli roligt!! Gör allt för henne!!
Blir att vi börjar ganska tidigt imorgon... Ser faktiskt fram emot det!!

Har inte gjort så mycket dessa dagarn... Har typ bara varit hemma...
Tvättat och donat där hemma... Min bror har varit lite sällskap...
han har varit sjuk dessa dagarna... Alla är typ sjuka nu...
Han är oxå sjuk, men det hindrar inte honom... Jobbar ändå...

Jobba i helgen... Känner inte alls för det... men vad ska man göra.
Kanske blir att vi går ut i helgen... Får se om man känner för det.

Sitter hemma hos Jesse nu, blir kanske en film innan man går hem...
Måste få några timmars sömn inna det stora flyttlasset går.
Det blir skönt för oss alla!!

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0