Lördag...


    Publicerat; 2008-05-17 Klockan; 15:28:19
Några dagar sen man satt här och skrev... Vad har hänt i mitt liv då?? Kanske inte så värst mycket...
Har varit i skolan en hel del.. Vi har haft redovisningar så detvar mycket planerande innan det.
När det väl var redovisningarna gick vii Malmö och redovisade om byggnader och skolor och allt möjligt...
Umgåtts ganska mycket med min kusin... Haha, alltid lika roligt. Speciellt är vi skulle hänga upp hennes gardiner. Den ena var mycket kortare än den andra... Haha. Hon och jag var ute i onsdags, det var väl sådär...

Är med Han nu, vi var ute igår. Inte så speciellt roligt. Var någon skola som hade tagit studenten så det vara många studenter som var ute... Vi tänkte tillbaka på vår egna student... F*n vad roligt det var!!!
Ska hem till min kusin sen. Ska hjälpa henne med hennes hår, hon ska på fest ikväll...
Vad händer för min del?? Vet inteän, får väl se...
Vad händer för er del??

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0