Barnmorskan


    Publicerat; 2008-05-08 Klockan; 09:52:32
Jag var hos henne igår. Nej jag är inte gravid, jag skulle ta ut min p-stav som jag har haft i tre år... Nu har jag börjat använda p-ring, någon som har några erfarenheter av det???
Igår träffade jag även Han... Underbar dag med mycket skratt!! Kom hem tidigt från våra kompisar, jag jobbar ju nu...
Började jobba 8 idag och ska jobba till 17. Hoppas jag kan träffa A idag... Behöver tragga lite skit...

Snart blir det frukost!

Den blir dock inte så här... Får nöja mig med knäckebröd och chokladmjölk...

Kommentarer
Postat av: Anna

gott det såg ut!

2008-05-08 @ 16:45:08
URL: http://annakubel.blogg.se

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0