Lördagkväll..


    Publicerat; 2008-07-05 Klockan; 22:22:43
Sitter hemma hos Jesse!! Hon har kommit hem igen! Vi gör väl inte allt för mycket... Tar det lungt..
Har inte uppdaterat bloggen på ett tag... Har ju jobbat ganska mycket...
Har varit kaos på jobbet i två dagar nu... Hopplöst!! Har varit helt slut när man har slutat.
Börjar inte förrän 13.25 imorgon och jobbar till 18.15. Ganska skönt med sovmorgon...

Snart kommer Han hem, min prins!! Blir nog att jag träffar Honom på onsdag...
Han åker ju hem sent på tisdagen från Irak... Vet inte om det blir förseningar som det blev på vägen dit...
Tröttsamt... men vi har planerat onsdagen väl... Sak gå på marknad och en runda på K-dagarna...
Blir väl ganska mycket mys kan jag tänka mig...

Vad gör ni ikväll??

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0