God morgon!


    Publicerat; 2008-07-02 Klockan; 09:57:20

Har precis tagit mig ur sängen... Hade tänkt sova lite längre men Han ringde och väckte mig...
Vilket absolut inte gör något, bara underbart att vakna till Hans röst ju!!
Idag är det exakt en vecka till jag får träffa honom!! Hoppas det går snabbt.
Jaha, onsdag... Idag är det jobb som gäller. Jobbar från 12 till 20.15... Inte så roligt men vad ska man göra....
Gött när lönelappen kommer iaf!! Jag jobbar nu från idag fram till tisdag nästa vecka...*suck*

Vad ska ni hitta på idag??


Kommentarer
Postat av: N I C O L E

Gå in på min blogg och svara på dagens fråga :)



Mvh N I C O L E

2008-07-02 @ 10:12:05
URL: http://kiwiz.blogg.se/

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0