God morgon!!


    Publicerat; 2008-07-27 Klockan; 09:02:19
Är redan upp och på jobbet... Börjar jobba om en halvtimme...
Men Jesse börjar nu och hon åkte med mig från stan imorse...
Så jag fick gå upp lite tidigare, men var gör det... Hade ju trevligt sällskap i bilen! =)

Redan nu kl 9 är det varmt ute... Hur blir det då resten av dagen??
Jag jobbar fram till 14.15 och kan tänka mig att många kommer in och ska
ha bullar och fika till stranden, orättvist, men så är det...
Får se vad som händer sen när jag har slutat...

Se om jag kan äta lite frukost nu, har ju som sagt en halvtimme på mig innan jag börjar...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejhej!

Man går in på internet från mobilen och går in på blogg.se (startsidan) sen gör man precis som från en dator :)

2008-07-27 @ 17:35:31
URL: http://mhortnagl.blogg.se/

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0