Söndag...


    Publicerat; 2008-01-20 Klockan; 22:03:28
Sitter hemma hos Jessica och Ola nu... Dom tittar på film och jag sitter här...
Igår blev det lite firande för mig med kompisarna... Tack för det!;)
Hade det mycket trevligt, men varför skulle du va där??? Jag har inget emot dig så men då hörs och syns alltid mest, kunde det inte ha varit min tur igår???

Idag har jag blivit firad av mina släktingar. Vi är inte så stor släkt så det var lungt. Fick lite pengar, presentkort och glas till min samling m.m. Fick träffa min kusins kille... En kär liten påg!!;)
Blev så mycket kladdekaka över som jag själv hade bakat (duktig Carro) så jag tänkte att jag skulle hem till Jessica och Ola och bjuda dem oxå!!! Umgås kanske inte så mycket med dem just nu när jag sitter här och dom två våningar ner... Men snart!

Saknar dig min prins!! Imorgon är det din och min tur att firas!!! Blir bio, ut och äta och bara en massa mys!! Längtar!!! ;);)

Nej nu blir det film och kladdekaka...MUMS!!

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0