Några dagar sen...


    Publicerat; 2008-01-29 Klockan; 17:15:59
Det är ju några dagar sen man skrev något här... Anledningen är enkel, har inte haft tillgång till någon dator...
Men nu sitter jag här iaf... I söndags tog jag det bara lungt efter helgens alla händelser... Det var verkligen en händelserik helg. Vi var ju ute på lördagen oxå, men den var dock lite lungnare... Men till dig, du vet vem du är, du är ful och lämna oss ifred. Ska det vara så svårt??

Igår var det måndag, var i skolan och var även makeup-modell till en gammal kompis. Ska dit nu på torsdag oxå... Väldigt roligt och dom är så duktiga. Igår hade dom temat crazy, och det blev det oxå... Se om jag kan lägga upp en bild här sen så ni får se...

Nu sitter jag här... Gör inte allt för mycket, tvättar idag...:( Funderar på om jag ska sola lite sen??? Får se vad som händer...

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0