T O R S D A G


    Publicerat; 2011-01-20 Klockan; 11:43:55
Varit uppe ett tag, sitter och fixar med musiken till festen.
Inte lätt att komma på alla låtar man vill ha med, missar säkert någon.
Fixa lite med skolan oxå, praktik och så... Sista praktikperioden snart!
Ska bli roligt att få komma ut bland barnen igen! =)
Idag blir det jobb 16-22 annars händer nog inte allt för mycket.
Kanske ska ta en runda på stan innan och se om man hittar en klänning till festen.
Den är snart här och imorgon blir jag hela 25 år, herregud!

Igår hann jag med ett besök på jobbet och träffa mamma och bror.
Vi fikade och hade möjsigt! =) Mamma och bror gick sen vidare till Arenan och tittade på handboll.
Blev en lugn kväll i soffan för min del... Var ganska trött efter att ha gått upp så tidigt.

Ska ta på mina nya skor på mig och skaka rumpa, måste gå in skorna!

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0