M Å N D A G


    Publicerat; 2011-02-21 Klockan; 10:33:33
God morgon!
Har varit uppe en stund för att kunna få lite gjort idag.
Ska strax göra vid mig för att besöka staden med min kusin.
Ska byta presenter som vi fick. Fick ju lite dubbelt av Tomas Sabo saker...
Kanske blir ett par örhänge av Tomas Sabo istället. Har redan spanat in dom.
Ska även fixa en stor klätterställning till min lilla Selma.

Igår blev det jobb sen hem till mamma och pappa på middag.
Min syster och hennes kille var oxå där så det var hur trevligt som helst!
Blev mys på kvällen med mitt hjärta. <3

Idag ska jag som sagt fixa ärenden och försöka få lite gjort till skolan.
Ikväll blir det jobb till 22...

Hoppas ni får en bra måndag!

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0