O N S D A G


    Publicerat; 2011-04-06 Klockan; 20:19:45
Idag har jag varit ledig hela dagen, eller nästan.
Skolan är alltid i huvudet, det är ju dags att skriva ihop examensarbetet.
Vilket jobb det kommer bli framöver med det. Men det fixar sig till slut.
Var en sväng på biblioteket innan idag och fick hem en massa böcker.
Sen blev det en runda på stan med Martina och Elliot. Mys!
Nu ikväll har jag mest legat på soffan, är väldigt trött alltid nu för tiden.
Ge mig vår och sol så jag får lite energi igen!

Imorgon ska jag vara hundvakt till världens sötaste Blondie.
Malins mammas vovve! Hoppar in som en nödlösningen!
Kommer även bli en massa plugg och kanske träning på kvällen.

Helgen bestod av jobb och ett-års kalas hos Elliot!
Måndagen och tisdagen bestod av skola, jobb och mys med Malin!

Tack och hej!


Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0