Onsdagnatt...


    Publicerat; 2010-10-28 Klockan; 02:21:48
Kom hem för typ för 1½ timme sen. Har haft myskväll hos Cilla.
Blev massa snack och spel ikväll igen! Me like a lot!
Vaknade upp med min finaste imorse, dock va Han tvungen att åka tidigt och fixa inför resan.
Gick hem till Emma en sväng och gosade med Emilija.
Blev hämtad av Han och v åkte hem till mig och umgicks en sista stund innan Han skulle åka.
Precis som jag trodde så kom det en hel del tårar... Hatar sånna stunder.
Så om en månad får jag träffa Han igen, känns som en evighet men vet att det går ganska fort ändå.
Träffade Malin på stan efter det, blev en bit mat och en massa snack=)
Följde med henne till Knislinge för att sedan köra in till staden igen, hahaha.
Och kvällen avslutades som sagt hemma hos Cilla! =)

Nu blir det sängen för min del, hoppas ni har haft en bra dag!

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0