O N S D A G


    Publicerat; 2010-10-21 Klockan; 00:03:33

Hej hopp! Första snön är redan här. Inte så att det lägger sig men ändå...
Tycker det är lite tidigt för det där.
Har jobbat dag idag och igår, dom passen tröttar ut en.
Mycket mer att göra och tänka på än ett kvällspass. Men roligt är det!
Imorgon ska jag jobba kväll. Hoppar in och jobbar för en som är sjuk nu.
Så sammanlagt kommer jag jobba 10 dagar i sträck nu, PENGAR!!
Jag är inte pengagalen men sparar till min och kusinens fest!

Jaha, nähä, vad händer annars då? Nej inte så mycket.
Idag är det en vecka kvar tills mitt hjärta åker... =(
Kommer bli tomt, men han kommer ju tillbaka! =)

Nej om man skulle inta sängen nu.
Sov gott!


Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0