Måndagkväll...


    Publicerat; 2010-10-25 Klockan; 22:55:58
Kom hem från jobbet för en stund sen... Ganska lugn kväll på jobbet.
Fick skära en massa korv och lök till morgondagens korvstroganoff.
Löken va stark så det kom en och annan tår... =)
Fick trevligt besök oxå på jobbet av söta Malin! Mycket trevligt.
Blev lite sur på busschauffören nu när jag skulle hem.
Jag tryckte stopp, tror ni att han stannar, nej då... Kör vidare så jag får skrika på honom.
Vet ni varför han missade att stanna? Jo för att han pratade i sin mobiltelefon... Fy skäms!!!

Imorgon blir det att tillbringa den största delen med min prins!
På onsdag åker han...=( Borta en månad framåt, inget roligt..

Hoppas ni har haft en bra måndag! =)

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0