L Ö R D A G


    Publicerat; 2010-10-16 Klockan; 12:00:31
Ledig hela dagen och jag ska njuta. Har dock huvudvärk fortfarande så det är inte så kul.
Jag och mamma hade en liten tjejkväll igår. Käkade middag och jag fixade henne med smink och hår
innan det var dags för henne att gå på invigningen av arenan.
Följde henne bort dit, fullt ös. Det hade varit trevligt där iaf så det var ju bra.
Slappade bara hemma sen framför TV:n... Gött! =)

Idag ska jag träffa Malin, Emma och såklart sötisen Emilija. Vi ska bort till arenan på öppet hus.
Trevligt trevligt! Kankse blir en runda på stan oxå, vem vet.
Får väl helt enkelt se vad dagen har att erbjuda! Fiont väder iaf, men lite kyligt! =)

Ha en trevlig lördag!

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0