Försvinn...


    Publicerat; 2010-10-12 Klockan; 14:56:42

Har huvudvärk och har haft det typ hela dagen.
Tabletter och vila hjälper inte. Inte att använda mina brillor heller...
Hoppas jag är piggare till jobbet i alla fall.

Hahaha, glömde berätta en rolig grej som hände igår.
Martina med familj var snälla och körde mig till djuraffären,
behövde mer kattsand och den väger 10 kg...
Martina följde med mig in och vi skulle titta på kaninerna, hamstrarna och alla dom djuren.
Martina pekar på en hamster och jag ska titta närmare på den, problemet var att det var en glasvägg i vägen.
Jag körde pannan rakt in i den för att jag inte hade sett den. Skrattade så jag nästan kissade på mig. Hahaha.

Kanske därför jag har ont i huvudet idag?!


Kommentarer
Postat av: johanna

hahah jag gjorde likadant när jag och rikard var där..

2010-10-14 @ 18:50:23

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0