The Weekend


    Publicerat; 2010-11-08 Klockan; 12:24:24

Kan ju börja med att säga att Ladies Night, oj oj oj, finner inga ord hur bra det va.
Det var galet. Får rysningar i kroppen bara jag tänker på det.
Hade kunnat se det igen direkt efter. Fick en bild med Stephen Simmonds. =)


Jag och min syster hittade honom när vi va där bak och väntade på att pappa skulle sluta!
Så Ladies Night är verkligen något jag rekommenderar till alla tjejer! Snygga artister och dansare!

Igår öppnade jag på jobbet, hyfsad lugn dag faktiskt trots att kupongerna är ute.
Efter jobbet tog jag mig till Malins moster där Malin befann sig och drack kaffe.
Nästa anhalt blev Maxi där vi inhandlade till min och Malins favoriträtt!
Till efterrätt blev det glass och jordgubbar! Mums! =)
Kom inte i säng förrän vääääldigt sent. Är helt död, men har grejor jag MÅSTE ta tag i.
Posten har nog inte varit här än så jag hoppas fortfarande på min Iphone.
Ikväll ska jag jobba på apoteket, ska hjälpa till att ändra om lite!=)

Vad ska ni göra denna måndag?


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Och inget tack för biljetten.men men

2010-11-08 @ 17:09:35

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0