T O R S D A G


    Publicerat; 2010-11-04 Klockan; 13:48:23
Hej hej hallå!
Hoppas ni mår bra idag. Sitter hemma hos mig med Malin bredvid mig!
Sitter med en varsinn dator i knät och nördar oss.
Igår blev det inte riktigt som vi hade planerat. Men slutade bra ändå.
Jag var ju och pysslade först, roligt. Det va bara jag, Martina och hennes mamma.
Sen skulle jag och Malin till biljard men vi pallade inte när det väl gällde.
Så vi gick till Hemmakväll och köpte gott och myste hemma hos mig istället.
Satt uppe till 4 eller nåt sånt, hihi. Sen somnade vi gott i min säng!
Gick och handlade frukost till oss i morse, blev nästan som en hotellfrukost! =)
Gillar såna kvällar och dagar, tråkigt nog ska jag börja jobba om 2 timmar och idag suger det.
Ingen Iphone i sikte än så länge, sprang till dörren idag när posten kom.
Tråkigt nog va det bara reklam och en räkning som damp ner i brevinkastet... =(

Fick ett jättegulligt sms av Han innan, saknar Han så mycket!
Idag är det BARA 23 dagar kvar tills Han kommer hem! <3

Hoppas ni alla får en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Nu är vinnaren av dagens blogg utsedd! In och kika om det blev du! :)

2010-11-04 @ 15:51:36
URL: http://cviklund.blogg.se/

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0