T O R S D A G


    Publicerat; 2010-11-11 Klockan; 09:35:10
God morgon sötisar!
Är uppe ganska tidigt idag tycker jag iaf. Ska snart bege mig till Martina och Eliott.
Jag ska passa honom en sund idag! =) Mysa och leka!
Kvällen hos Cilla igår var verkligen en riktig tjejkväll. =)
Vi fick ju uppdatera Cilla med allt det senaste som hade hänt när hon var iväg.
Men det var en mycket trevlig kväll, fler såna tack!
Ska som sagt passa Eliott och sen ska jag jobba 16.30-22 ikväll.
Annars så händer väl inte så mycket. Men man vet aldrig vad som dyker upp!

Vad ska ni hitta på idag??


                                   Eliott! <3

Kommentarer
Postat av: Martina

Tack så mycket för hjälpen igår, himla snällt av dig! Men hur e det med stavningen? Elliot ska det ju va =)

2010-11-12 @ 09:17:49

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0