T I S D A G


    Publicerat; 2010-11-02 Klockan; 09:51:53
God morgon! Tisdag idag och en dag som alla andra antar jag.
Ikväll är det jobb igen, 17.30 minsann. Tråkigt för då är det redan mörkt.
Ska träffa Malin idag är det tänkt. Hon skulle försöka komma upp i tid, haha. Upp till bevis Malin! =)
Va har planerat att gå en promenad, tror vädret tillåter det. Sen blir det nog lunch.

Mitt inlägg igår kanske misstolkades, eller var jag otydlig.
Det är ju inte barnens fel att dom blir bortskämda, för det hänger på föräldrarna.
Men jag tycker att ganska ofta så gnäller föräldrarna på att deras barn beteer sig så som dom gör.
Vill ha allting, inget passar dom osv... Men konstigt då?!

Vad ska ni göra denna tisdag??



Jag & Malin <3

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0