M Å N D A G


    Publicerat; 2010-11-16 Klockan; 00:18:06
Idag har det verkligen varit måndag.
Inget har funkat som det ska... Men den har slutat bra iaf denna dag.
Började med att jag inte kunde få fram nummer och dylikt för att kunna hämta ut min Iphone.
Lyckades till slut, tydligen skulle jag ha fått avin via sms, vilket jag inte har.
Möte upp Malin, det positiva idag! Vi skulle in till telenorbutiken för att aktivera mitt simkort och teckna försäkring.
Nej då det skulle vi tydligen inte, dom hade stängt idag för att dom va på utbildning.
Jag och Malin satte oss för att äta lite och som tur va hade jag tagit med mig datorn och simkortet kunde jag aktivera själv. Tur va väl det. Har väntat i 3 veckor på denna telefon...
Sen va det ju tänkt att vi skulle fixa det här med konto och grejor som man ska göra med den lilla iphonen.
Nej då funkade inte det heller såklart... Snacka om att jag var lite sur där ett tag.
Kommer till jobbet 16 för att jobba. Ryter av mig på mina arbetskamrater, sorry!
Men det gick bra att jobba och nu äntligen har jag fått allt att fungera med min Iphone, Tack Malin!

Så jag antar att det är så här måndagar ska se ut... Eller?
Men det är ju bra att den slutade bra iaf!
Hur har er dag varit?

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0