F R E D A G


    Publicerat; 2010-11-05 Klockan; 12:03:54
Goddag!
Har varit vaken ett tag, har satt igång med att tvätta idag. Tråkigt, men måste göras.
Malin stannade hos mig igår oxå, hon ligger och sover än... Sötisen! =)
Vi kom i säng väldigt sent igår oxå, spelade Fruit Ninja och nördade oss med datorerna! =)

Idag ska vi baka en kladdekaka för Ditte kommer på besök!
Mycket trevligt. Kan lika gärna sitta hemma hos mig och fika, istället för att slösa pengar i stan!
Får väl röja lite här innan Ditte kommer. Lera på golvet, överallt. Så trött på det j*vla grävandet utanför.
Inväntatr min post oxå idag med spänning. Men jag tror icke den kommer idag heller, men hoppas kan man ju!

Tvättstugan kallar...



Malin och Ditte


Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0