101112...


    Publicerat; 2010-11-12 Klockan; 23:04:10
... lite roligt datum idag kom jag på. Haha!
Som vanligt kom jag hem lagom till snabbreprisen och utröstningen i Idol.
Betyder med andra ord att jag jobbar typ varje fredag känns det som. Men vad gör det.
Hade en trevlig dag med Martina och Eliott. Gick bra på jobbet oxå.
Lugn kväll, men kanske inte så konstigt med tanke på vädret. Ingen som vill ut i det.
Händer inte så mycket mer denna afton. Tänkte ta fram mitt choklad, tända lite ljus och titta på film!

Ha en fortsatt trevlig kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Choklad är aldrig fel. :P

2010-11-12 @ 23:14:30
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0