Update


    Publicerat; 2010-06-25 Klockan; 16:33:10
Idag är det minsann midsommar. Har jobbat 12-16 idag så det var ganska lungt.
Nu är jag hemma, får väl snart ta tag i att fixa mig. Blir tjejkväll med grillning och fest ikväll! =)
Men jobb hela dagen imorgon så det blir att ta det lite lungt.

I onsdags blev det fest och utgång med tjejorna! Förfest hos mig sen Bånken!
En mycket trevlig kväll, men kanske lite för mycket dricka ;)
Igår blev det en heldag med Malin! Vi solade i Tivoliparken, va på jobbet en runda, tog det lungt hemma hos mig med pizza och sen sov hon hos mig! =) Hur mysig dag som helst!

Hoppas ni alla får en trevlig midsommar, det ska iaf jag ha!

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0