O N S D A G


    Publicerat; 2010-06-30 Klockan; 13:10:03
Igår jobbade jag fram till 15.30, vilade en stund sen blev det mys i Tivoliparken.
Det var jag, Malin, Cilla, Ditte, Dittes Fredrik och Elna till en början,
men sen blev det bara jag, Malin och Cilla. Vi satt där till 2 inatt.
Sen började det ösregna så det var bara att traska hem.. =)
Vi grillade, snackade en massa och drack lite vin! Det är så det ska va!
Malin sov hos mig inatt! Mysigt! =)

Ska snart möta upp mamma, vi ska göra stan osäker.
Inhandla födelsedagspresenter och lite sånt.
Ikväll blir det jobb, 17.30-22 sen får vi se vad som händer.

Grattis på födelsedagen Y! <3


Malin och Cilla igår! <3

Kommentarer
Postat av: Sannie

Ha en fin helg! ^^

följ mig via bloglovin om du känner fört, höhöh.

RAWO RAWO FIGHT THE POWER! XD

2010-07-03 @ 09:48:39
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: denja

fin blogg :D

2010-07-03 @ 21:27:52
URL: http://donjajkurdistan.blogg.se/

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0