Söndag...


    Publicerat; 2010-01-03 Klockan; 13:23:04
... fick tänka efter vilken dag det var idag. Blandar ihop dagarna.
Jobbar idag oxå, fram till 15. Ganska lungt idag, skönt det.
Det blev utgång igår iaf, och jag hade jätteroligt! Tack tjejer! =)

Försöker lappa ihop en vänskap men det är inte så lätt...
Får väl se hur det utvecklar sig, besviken och arg och
har fått reda på saker som jag inte gillar. Men vad ska man göra.

Efter jag har slutat här ska jag till mitt andra jobb och hälsa på Malin.
Hon jobbar idag, sticka dit och dricka kaffe och tragga skit!!=)

Kommentarer
Postat av: emma

vad har nu hänt?

vilken vänskap?

puss

2010-01-05 @ 13:40:32

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0