Nyårslöfte


    Publicerat; 2010-01-02 Klockan; 13:28:48
Jag har inte uppdaterat här på evigheter. Men nu när det har varit nyår har jag avgett ett löfte.
Jag ska bli bättre på att uppdatera här. Kan ju inte vara så svårt att hålla det..=)
Jaha då var det 2010. Jag och Han firade 5 år vid tolvslaget 09/10.
Tänk att 5 år redan har gått... Helt otroligt. Det blev en ganska lugn nyårsafton.
Tittade på raketerna vid Stora Torg, folk tänker nog inte hur mycket raketerna kan skada
för dom sköt hej vilt... Många som fick rakterna smällda precis bredvid sig.

Skulle börjat jobba 10 idag, hade helt glömt bort det. Dom fick ringa efter mig... Pinsamt.
men jag var på jobbet efter en halvtimme iaf!! =)

Jag har börjat på ett nytt jobb oxå och träffat underbara Malin!
Hon lärde upp mig på det nya jobbet och sen har vi även börjat umgås privat!!
Har alltid roligt med henne! =)

Ska jobba vidare nu... Jobbar fram till 15.

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0