Helgen


    Publicerat; 2010-01-25 Klockan; 11:02:35
Tänkte jag skulle uppdatera er om min helg... I fredags blev det besök av mina föräldrar som lämnade lite kakor och grejor inför mitt kalas. Madeleine kom oxå förbi. Blev att inhandla det sista inför lördagen.
Jag och Madeleine bakade goda kakor och lagade lite mat. Sen blev det en kväll hemma hos Madeleine och hennes syster med film.

Lördagen skulle jag ju ha kalas i min lilla etta. Men det gick hur bra som helst. Var kanske lite trångt men väldigt mysigt. Fick en massa presenter och alla var glada! Roligt att ni ville komma!
Mamma och pappa var snälla och diskade undan efter kalaset sen!! Tack för det!
Jag fick presentkort, pengar, tavlor, ljusstake, tanbortshållare med tvålkopp, blommor, påslakan, matta och en vas. Tror det var allt. Har en present till hemma hos mamma och pappa. Min syster och jag gick och åt sen efter att alla hade åkt hem, min syster åkte hem efter att vi hade ätit och jag åkte hem till Madeleine. Blev Robinson, film även denna kväll och tjat om mat... Hahahaha

Igår var det söndag och jag visste inte riktigt vad som skulle hända. Men Madeleine kom till mig på lite mat och sen tillbringade jag kvällen hemma hos henne. Film igen, ovanligt va?! Åt kebab och en massa gott som blev över från mitt kalas.

Idag blir det jobb 17.30-22 med fina Malin!! Ska bli roligt att få jobba med henne...
Känns som det var ett tag sen vi sågs och kunde tragga skit!! =) Blir att ta det lungt inna jobbet. Kanske en film eller nåt... Har lånat några av Madeleine som jag kan se.

     

Kommentarer
Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - Live, Love & Laugh

Sv: heeh visst var det smaklöst!

2010-01-25 @ 12:37:59
URL: http://alisagonzalez.se

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0