Lillördag...


    Publicerat; 2010-04-08 Klockan; 18:28:33

Började en ny kurs igår, va bara kaos i skolan.
Ingen visste vilken grupp de skulle tillhöra och så vidare.
Jag visste ännu mindre eftersom jag stod som reserv från början och har fått hoppa in nu.
Men det blir nog bra till slut ska ni se.

Igår hade jag och Malin bestämt att laga vår rätt och titta på Efterlyst och mysa.
Blev att Cilla oxå kom sen stack vi till Class och roade oss.
Trots att det var ett dagis där hade vi skoj. Det blir vad man gör det till! =)

Idag har jag och Malin bara tagit det lungt. Hängt på jobbet. =)
Skönt att vara där när man inte jobbar.
Hela arbetsstyrkan va där idag trots att det bara va 2 som jobbade. Haha!
Det är där man ska hänga! =)

Sitter nu hemma och tar det lungt. Läser den nya roande bloggen som snackar en massa skit!



Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0