Om igår


    Publicerat; 2009-09-19 Klockan; 10:21:28
Dålig uppdatering jag vet... Flera dagar sedan ju.Har varit mycket runt omkring, skola och så vidare.
Idag jobbar jag, 10-15. Är lite trött sen gårdagen. Bestämde mig ganska sent för att följa med Matilda ut
med hennes tjejkompisar. Trodde jag bara skulle känna Matilda, men så var ej fallet.
När jag och Matilda promenerade till förfesten fick vi mot det hållet där min nästkusin bodde innan.
De visar sig att tjejen som har förfest bor i min nästkusins gamla lägenhet.
När vi väl kom in var det en annan tjej som jag oxå kände... Efter ett tag kom det fler folk och en annan nästkusin dyker upp. Hahaha, kändes som en väldigt skum kväll, men rolig. Vi tog det ganska lungt i och för sig, men man kan ha lika roligt för det. Men jag känner att jag har fått alldeles för lite sömn, men det är smällar man får ta.
Och som sagt jag jobbar fram till 15 idag, kanske blir en liten vilostund när man kommer hem.

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0