Torsdag


    Publicerat; 2009-11-12 Klockan; 16:54:49
Tog ju det där vaccinet igår... Såklart är man sjuk idag.
Har feber och ont i hela kroppen. Kan inte lyfta eller ligga på armen när sprutan togs.
Men ont i armen hade jag räknat med, men det andra kunde jag väl få slippa.
Har träffat gruppen idag... Vi satt 4 timmar och skrev ihop arbetet.
Jag blev nöjd med det så det är ju skönt. Hoppas bara lärarna oxå tycker det!
Är hemma nu och tar det lungt, ingen dans för mig ikväll... Blir vila.
Ska snart laga lite mat hade jag tänkt, korvstroganoff med ris!!=)
Jesse kanske kommer hit en runda sen, var några dagar sen vi träffades.
Har ni haft en bra dag??

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske något som just du skull vinna eller något att ge bort till någon utav dina nära & kära.

Passar ju perfekt nu när det är snart jul också och det är dags att inhandla julklappar.



Du kan bl.a vinna en MOBIL,PRESENTKORT,JULSAKER,FÄRGADE LINSER,SMYCKEN,SMINK,SPIKMATTA,SPEL och mycket mer



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du ej intresserad ber jag om ursäkt och då är det bara ta bort den hära kommentaren :)



Ha det bra//M

2009-11-12 @ 20:11:49

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0