Onsdag


    Publicerat; 2009-11-11 Klockan; 10:59:54
Mycket trevlig kväll igår... Bara Han och jag!
Vi tittade på film och hade det jättemysigt.
Idag är det plugg som gäller fram till 13.
Sen ska jag iväg och jobba på fritids fram till 16.30.
Sen blir det vaccination, Han gjorde det igår och idag har han jätteont i armen.
Men det har alla haft som jag vet har tagit sprutan så det får man väl på köpet.
Sen blir det hem till föräldrarna en stund. Åker med dom in till staden sen.
Kanske hänger med min bror och pappa på öppet hus på en gymnasieskola
som min bror kanske ska söka in till. Han börjat minsann blir stor...
Sen ikväll blir det dans, vi ska testa att dansa där vi ska ha vår uppvisning.
Full rulle hela dagen med andra ord... Så det ska va!!=)
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0