Vänner


    Publicerat; 2009-05-14 Klockan; 12:29:31
Visst är det konstigt med vissa vänner man har...
En del hör av sig när det bara passar dom...
Är trött på att alltid vara den som alltid måste höra
av sig annars blir det att vi aldrig hörs.
Jag har faktiskt slutat med det, och det märks speciellt
på en "kompis" att hon är så... Detta har resulterat (heter det så) i att
vi inte har hörts på flera månader... 
Sen en kompis har trott att jag har varit sur på henne...
Men vi har inte bråkat eller nåt sånt så jag vet inte varför hon tror det.
Men nu så har vi pratat lite iaf så vi får väl se vad det leder till.
Vänskap är något båda måste jobba på, det är inte bara den ena som ska 
ligga på hela tiden och ringa eller vad det nu är.
Jag är glad att jag har riktiga kompisar oxå där vår vänskap handlar om att ge och ta.
Ni vet vilka ni är hoppas jag!! 

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Hihi! Bra där!! :D

2009-05-14 @ 12:34:07
URL: http://lindablom.se
Postat av: Jesse

Vänskap o kärleksrelationer är det alltid o ge o ta! Då varar det längst o är roligast så än att det alltid är den ene lr den andre som alltid ska ge... Ibland får man ställa upp fast man inte riktigt vill o det gäller ju på båda hållen!=) Äkta vänner o äkta kärlek så ställer man upp vare sig man absolut vill lr ej, o man finns där för personerna!

Glad o ha dig som vän snäckan! Känts konstigt o inte ha träffat dig på ett par dagar! haha! ;)

2009-05-14 @ 14:41:06
URL: http://jessepersson.blogg.se/

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0