Hur tänker dom??


    Publicerat; 2009-05-24 Klockan; 12:00:48
Köpte en tidning härom dagen... Man fick en bikini på köpet.
Storleken var one size. Jag visste direkt att den inte skulle passa mig.
Inte för att jag är tjock, men jag har inte kropp som en pinne...
Kanske inte så små tuttar heller...
Men jag tänkte att jag skulle prova den iaf, underdelen passade bra...
Men överdelen, den täckte mina bröstvårtor och lite till och resten hängde utanför...
Jag och Han fick oss ett gott skratt för det såg så roligt ut...
Men man tänker ju hur dom tänker som gör dessa...
Vilken kropp utgår dom från? Victoria Beckham eller???

Kommentarer
Postat av: Jesse

haha! Kan se mig med den på dig! haha! Dina tudor måste ju verkligen ha putat ut ;) haha!

2009-05-24 @ 12:54:18
URL: http://jessepersson.blogg.se/

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0