God morgon!!


    Publicerat; 2009-05-16 Klockan; 10:52:54
Är lite sleten idag, fått för lite sömn.
Kom hem med nattbussen i natt...
Ingen höjdare när man inte själv har varit ute och röjt.
Hade iaf trevligt sällskap av J.
Igår blev det inget uppdaterat här inte...
Jobbade mellan 9.30 ocoh 18, men var inte hemma förrän
närmare 19... Det ska pratas med den och handla lite
och allt man nu ska göra innan man går hem...
Tog det lungt när jag kom hem men åkte till Han sen...
Vi tog det bara lungt, skönt det oxå ibland.

Idag ska jag in till stora staden, ska först träffa Han
sen ska jag träffa min syster. Vi ska köpa en kampfisk
till hennes akvarium tycker hon...
Blir antagligen att jag kör henne hem...

Nu ska jag göra mig iordningen sen blir det buss.

Kommentarer
Postat av: Emil & Vendela

vilken fin blogg du har ! :)

2009-05-16 @ 11:53:29
URL: http://emewen.blogg.se/

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0