Gårdagen


    Publicerat; 2009-05-24 Klockan; 11:20:43
Idag är det söndag igen, ska jobba 15.15 till 20.15.
Ingen rolig tid alls, får ifs betalt för 10 timmar så man ska inte klaga.
Igår jobbade jag 7.30 till 14.30... Jag var jättetrött och huvudet värkte.
Bara till att bita ihop, det är inte populärt att ringa en helg och säga att
man är sjuk, absolut inte...
Efter jobbet var jag hemma en stund, mamma och jag satt framför min nya dator.
Åkte sen med Hans bil till Hans jobb... Han skulle jobba natt igår så Han behövde den.
Var bara inne i stora staden och vände sen blev det en runda till Jesses sambos föräldrar.
Det var hur trevligt som helst, hans syster och hennes kille var oxå där.
Var inte hemma förrän lite efter 1 i natt...
Nu sitter jag här, ska titta på reprisen på Robinson hade jag tänkt.

Kommentarer
Postat av: Jesse

Kul du kom bortom gumman=)

2009-05-24 @ 12:53:10
URL: http://jessepersson.blogg.se/

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0