Ännu en dag på stan


    Publicerat; 2009-05-29 Klockan; 15:57:13
Sitter nu hemma hos Jesse, idag igen=)
Fixade naglarna vid 11, blev en blå-turkos färg...
Blev grymt nöjd med dom!!=)
Fixade en present till min nästkusin, blev ett jättefint armband,
precis i dom färgerna som hon tycker om.
Gick till hennes jobb och lämnade det, hon blev supernöjd!
Träffade sedan min mamma och broder...
Mamma köpte en jättefin klänning!
Träffade Jesse sen, åt med henne och köpte 2 nya filmer som jag har velat ha jättelänge!!
Så nu är jag hemma hos Jesse, ska titta på en av filmerna.
Så långt vi hinner iaf innan mina föräldrar hämtar mig och vi ska på kalas.

Kommentarer
Postat av: Michaela - Bloggdesign, foto m.m!

sv; tack så mycket :)

gjort idag söta du? :)

2009-05-29 @ 17:48:24
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Therese

sv: jaa visst är de synd om katten.. :( Men nu gnäller hon inte om att gå ut på balkongen iaf. Joo blev allt lite shopping iaf idag.. :) Hoppas du med haft en bra dag.. :)

2009-05-29 @ 21:51:50
URL: http://nudirekt.blogg.se/

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0