Måndag...


    Publicerat; 2009-03-16 Klockan; 08:41:25
Ny vecka... Som jag kanske inte ser fram emot fullt ut.
Jag ska nämligen dra ut en tand imorgon... 1 av 3...
Jag börjar bli lite nervös redan idag, men det ska nog gå bra!

Idag ska jag hem till en kompis och hälsa på...
Blir kaffe och en massa snack kan jag tro!
Hon är gravid och jag har inte sett henne på ett tag så hon är säkert jättetjock nu!
Dom har skaffat en liten hund oxå... Ser fram emot det besöket...

Blir nog lite plugg oxå i eftermiddag, har ju en uppgift till onsdag.
Sen på föreläsningen blir det redovisning...=(

Nej nu ska jag äta lite frukost och hoppa in i duschen.

Kommentarer
Postat av: EmelieLiljeberg - Känd som Ämmi

Härlig blogg :)

Hoppas du får en bra dag !

Kram

2009-03-16 @ 09:30:32
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: Jesse

hoppas du får det trevligt=)



Det kommer gå bra imorn när du ska dra ut en tand! Kommer tänka på dig! kramen!

2009-03-16 @ 12:42:35
URL: http://jessepersson.blogg.se/

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0