Har åkt...


    Publicerat; 2009-03-09 Klockan; 19:43:57
Nu har Han åkt... Det var jobbigt att lämna Honom idag...
Sa till mig själv att jag inte skulle gråta men det gick inte att hålla inne tårarna...
Dom sprutade åt alla håll och kanter...
Dom planerar att vara hemma igen den 10 april, så det är en hel månad jag ska vara utan Honom...=(
Dom ska köra ner och det ta mellan 3-5 dagar... Hoppas det går bra!

Nu är jag hemma hos Jesse... Ska hjälpa henne att packa...
Hon ska ju snart flytta... IGEN!!
Men det är klart att jag tänker hjälpa henne... Hon och jag fixade förra flytten på egen hand.
Tjejer kan eller vad säger ni??

Nej nu blir det att packa lite...=)

Kommentarer
Postat av: Jesse

japps tjejer kan=) ;)



Du är så snäll snäckan!=) tack för du finns!=)



2009-03-09 @ 23:02:40
URL: http://jessepersson.blogg.se/

Ordet är ditt

Namn:

E-postadress; (Enbart för mina ögon)

URL/Bloggadress;

Vad har du på hjärtat;

Kom ihåg mig?
Trackback

RSS 2.0